Poniżej prezentujemy listę najczęściej zadawanych przez naszych pacjentów pytań. Chciałbyś zapytać o coś więcej lub masz wątpliwości - zachęcamy do kontaktu z nami.
Wizyta u lekarza seksuologa zasadniczo nie różni się od wizyty u lekarza innej specjalności. Oprócz rozmowy (wywiadu), w trakcie wizyty lekarz może przeprowadzić badanie fizykalne za zgodą pacjenta i informując go uprzednio o jego przebiegu. Jeśli Pacjent dysponuje aktualną dokumentacją medyczną ( tj. z ostatnich 3-miesięcy) to prosimy o jej zabranie ze sobą na wizytę.
Spectrum problemów z jakimi przychodzą Pacjenci jest bardzo szerokie. Do tych, które pojawiają się najczęściej należą: zaburzenia erekcji, wytrysk przedwczesny, zaburzenia orgazmu, zaburzenia pożądania, spadek libido, uzależnienie od seksu lub kompulsywność seksualna, zaburzenia tożsamości seksualnej, problemy związane z orientacja seksualną, problemy w relacjach seksualnych i partnerskich.
W naszej placówce poza usługami seksuologów i psychiatrów ( w tym psychiatry dzieci i młodzieży) oferujemy także specjalistyczną pomoc wysokiej klasy doświadczonych specjalistów:
- Psychiatry ( w tym dziecięcego)
- Seksuologa ( lekarza po specjalizacji z seskuologii)
- psychoseksuologa
- ginekologa,
- endokrynologa
- neurologa
- psychologów
- psychoterapeutów .
Tak, świadczymy wizyty online przez aplikację MyDr.
Tak, zawsze w przypadku wizyty osoby małoletniej w placówce musi być obecny opiekun ustawowy (wymóg ustawowy). W przeciwnym razie usługa medyczna, konsultacja psychologiczna nie będzie mogła być przeprowadzona i lekarz/terapeuta odmówi wykonania usługi.
Tak, nasi wybrani specjaliści posługują się biegle językiem angielskim, niemieckim, francuskim, włoskim i rosyjskim.
Tak, jako podmiot medyczny, jesteśmy zobowiązani ustawowo do potwierdzenia danych osoby korzystającej z usług świadczonych przez placówkę.
Przyjmujemy płatności kartą VISA, MASTERCARD, MAESTRO, płatność blikiem, gotówką, a w przypadku wizyt online jest wysyłany przed wizytą link do płatności.
W każdym momencie można odwołać zaplanowaną wizytę u specjalisty. W przypadku terapii należy to zrobić na min. 1 dzień przed umówionym terminem spotkania ze specjalistą. W przeciwnym razie pacjent jest obciążany kosztami za wizytę odwołaną w dniu wizyty.
Wizytę można odwołać telefonicznie, smsem lub e-mailem: centrum@lew-starowicz.pl w dzień poprzedzający wizytę, nawet jeśli jest to niedziela.
Tak, pomimo odległych terminów wizyt, placówka prowadzi listę rezerwową i w przypadku zwolnienia się terminu kontaktuje z osobami z listy. W ten sposób odległe terminy wizyt są przyspieszane o kilka tygodni.
Ważne
Placówka nie prowadzi usługi przypominania pacjentom o wykupieniu recept. Każdy pacjent ma 30 dni na wykupienie leków z recepty i ponosi odpowiedzialność za jej realizację w podanym terminie.